Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
The Love of Lindsay 696

آنچه منحط‌شدن مفلس مطلب می خوانید:طراحی سایت چیست؟ گشتن مفهوم طراحی سایت

تجربه کاربر (UX) سرانجام به عنوان عاملی اساسی در شکل گیری چگونگی تجارت شرکتها به خودی خود ظاهر شد. ناگفته نماند که UX قبلاً عاملی نبوده است ، اما اخیراً مشاغل دریافتند که UX ، با یا بدون ورود آنها ، در حال رخ دادن است. یک تغییر در حال انجام است: عزیمت از UX سازمان محور به رویکرد مشتری محوری. این تصدیق است که موفقیت تجاری فقط توانایی تأمین نیازهای مشتری نیست بلکه تأمین آن نیازها به طور بی عیب و نق

به عنوان مالک یک آژانس طراحی وب ، برای کسب گواهینامه کارشناسی ارشد در UX سالها آموزش و تجربه لازم بود. با این تحقق یافت: شما باید UX را با اعداد مدیریت کنید و براساس تحقیقات ، داده ها و حقایق تصمیم بگیرید. هرگز فقط نظرات نیست.
اجلاس استراتژی تجربه مشتری دیجیتال (DCX) که اخیراً برگزار شد ، از این ایده بیشتر پشتیبانی کرد ، زیرا من با رهبران این صنعت دیدار کردم و در مورد تجربیات مشتری دیجیتال آنها بحث کردم به بیان ساده موقعیت آنها این است که UX خوب تجارت خوبی است.
پرونده تجاری UX: مسئله بقا
به طور فزاینده ای ، یک شکاف بزرگ بین مشاغلی که از استراتژی های UX استفاده می کنند و سایر افرادی که از آن استفاده نمی کنند وجود دارد. در حقیقت ، این می تواند تفاوت بین زنده ماندن یا غرق شدن باشد. فقط از MySpace بپرسید. فیس بوک با نوآوری برتر و سرویس کاربر پسند خود ، MySpace را پیروز کرد - همان سرویس کاربر پسند که مارک های دیگری مانند گوگل ، آمازون و Airbnb از آنها استفاده کرده اند تا آنها را به سمت موفقیت جهانی سوق دهد.
مشاغل می توانند از شکست شرکت هایی مانند MySpace درس بگیرند و هوشیاری UX را انتخاب کنند. همانطور که کریستوفر پن ، معاون فناوری بازاریابی در SHIFT Communications ، در DCX به من گفت ، شرکت ها نگاهی اجمالی به آینده و نقش اساسی که UX بازی می کند ، مشاهده کردند. شرکت های فاقد تجارب موثر مشتری دیجیتال رضایت کمتری دارند ، تجارت کمتری دارند و درآمد کمی دارند وی گفت: "ما یا تجربه مشتری مداری را ارائه می دهیم و یا رقبای ما این تجربه را ارائه می دهند."
نه تنها به دلیل رقابت بلکه مدیران می توانند از پیشرفت های UX استقبال کنند ، زیرا می توانند به تجارت کمک کنند. تحقیقات انجام شده توسط Forrester (گزارش پولی) نشان می دهد که به طور متوسط ​​هر دلار سرمایه گذاری شده در UX در ازای آن 100 دلار به همراه دارد. این نرخ بازدهی 9،900٪ است.
Good UX یک رویداد نیست ، یک سفر است
وقتی نوبت بهینه سازی تجارب مشتری می رسد ، نمی توان تلاشی نیمه جان داشت. یا داخل هستی یا بیرون در آغوش گرفتن UX یکبار اتفاق نمی افتد. UX باید بخشی مایع و مستمر از استراتژی بلند مدت هر کسب و کار باشد.
https://www.pagecloud.com/blog/web-design-guide
مدیر جهانی مدیریت ارتباط با شرکای اشنایدر الکتریک ، هیرام باربر ، به طور خلاصه می گوید: "سرمایه گذاری در تجربه مشتری دیجیتال مشتریان و شرکای کانال ، سرمایه گذاری در استراتژی بلند مدت تجارت شما است - برای رضایت مشتری ، وفاداری و تمایز بازار بسیار مهم است. این نشان دهنده تمایل شما برای "یک روز زندگی در" مشاوران معتمد شماست ... افرادی که هر روز با محصولات شما تعامل دارند. "
UX یک هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به هدف است. این امر به جذب مشتری ، رضایت و حفظ آن کمک می کند. داشتن یک رویکرد جامع به UX کار ساده ای نیست. شما با افرادی مواجه هستید که تحت تأثیر طیف وسیعی از عوامل قرار دارند. این نیاز به جاسازی UX در استراتژی طولانی مدت تجارت شما را افزایش می دهد.
برای بهبود UX ، مشتریان را در هنگام تعامل با محصول یا خدمات شما مشاهده کنید. آزمایش فقط با پنج کاربر اغلب اکثر مشکلات رایج را کشف می کند. سپس می توانید با استفاده از روشهای خوب UX این مشکلات را برطرف کرده و مجدداً تست کنید تا مطمئن شوید که رفع شده است. زود تست کنید و اغلب تست کنید.
شورای فناوری فوربس جامعه ای فقط دعوت برای CIO ها ، CTO ها و مدیران فناوری در سطح جهانی است. آیا من صلاحیت دارم؟ Data-Driven UX: کلید حفظ مشتری
داشتن یک محصول عالی کافی نیست. تجربه در پذیرش مشتری از محصولات جدید و مهمتر از آن ، استفاده مداوم از آن محصولات تأثیر می گذارد. یک تجربه خوب به مشتریان نشان می دهد که شما با نام تجاری خود بیشتر درگیر رانندگی هستید. و با تأثیر شبکه های اجتماعی بر الگوی خرید ، مشتری خوشحال دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد (و بالعکس). بنابراین ، تجربه کاربر باید توسط داده های مشتری هدایت شود تا با موفقیت نیازها و انتظارات آنها را برآورده کند.
نه تنها این ، هر استراتژی UX باید توسط داده ها (مصاحبه با مشتری ، نظرسنجی ، الگوهای رفتاری ، روانشناسی) ، بیش از نظر پشتیبانی شود. هر تعامل با مشتریان شما ، به صورت آفلاین و آنلاین ، باید کنترل ، پیگیری و تجزیه و تحلیل شود. داده ها باید به اندازه کافی کامل ، بی طرفانه و جامع باشند تا بتوانند ترجیحات مشتریان را درک کنند.
یک استراتژی موفق UX نیاز به خرید در سراسر هیئت مدیره دارد
سایت فروشگاهی آماده
همانطور که گفته شد ، موفقیت مستلزم این است که همه ذینفعان اصلی مزایای کوتاه مدت و بلند مدت UX را برای تجارت درک کنند. همانطور که Ghada Ijam ، CIO از آمتراک ، به من گفت: "داشتن 360 دیدگاه از مشتری برای ایجاد یک تجربه شخصی و جذاب ضروری است ، اما تحول 360 در نحوه فرهنگ ، فرآیندها و تعاملات شرکت شما برای ارائه آن مشتری خارق العاده ضروری است. تجربه."
در اینجا یکی از بزرگترین موانع توسعه یک استراتژی سالم UX وجود دارد: واداشتن ذینفعان اصلی برای خرید این چشم انداز. مطابق اریک بوچگر از Allstate Canada ، همسو سازی ذینفعان با استراتژی شما "با رهبری شروع می شود ، اما سایر ذینفعان اصلی نیز باید در نظر گرفته شوند ، از جمله فناوری اطلاعات ، فروش ، کارکنان خط مقدم و منابع انسانی. پشتیبانی و خرید از طریق یک سازمان به تسریع کمک می کند ایجاد یک چارچوب و استراتژی کاملاً منسجم و منسجم UX. " همه بخش ها باید نیاز به UX را ببینند و از آن استفاده کنند. در غیر این صورت ، زنجیره ارزش شکسته می شود و استراتژی تجربه مشتری کوتاه می آید.
نظرسنجی IBM بر روی 23000 مدیر نشان داد كه مجریان C-Suite در مقایسه با گوش دادن به حرفهای مشتریان خود بیشتر به تجربه و شهود خود اعتماد می كنند. روانشناسان این اثر را نتیجه اجماع کاذب می نامند که به موجب آن افراد میزان رایج بودن نظرات و ترجیحات خود را برای مشتریانشان بیش از حد ارزیابی می کنند. این تعصب منجر به شکست های بی شماری در تجارت شده است و تا زمانی که مدیران نظرات مشتریان خود را در اولویت قرار ندهند ، ادامه خواهد داشت.
ماندن در بازی به یک استراتژی موثر UX نیاز دارد
تغییر UX - با یا بدون شما - اتفاق می افتد و س andال این نیست که آیا یا چه موقع باید خود را انطباق دهیم ، بلکه نحوه ایجاد ماهیت دوم UX است و نه یک فکر بعدی. پذیرندگان اولیه نوآوری از مزیت رقابتی برخوردار می شوند و مزایای اتخاذ یک استراتژی م Uثر UX تحول آفرین است.

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post